FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czy otrzymam FV?

Tak, wystawiamy Faktury Vat, również Faktury Imienne.

2. Czy mogę otrzymać Fakturę na termin?

Nie, ale możemy wystawić Fakturę Proformę.

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przelewem bankowym na konto NESTBANK :

PL12 1870 1045 2078 1072 5108 0001,

Virgo Beauty sp. z o.o. al. T.Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów,

podając w tytule : numer zamówienia, imię i nazwisko ;

 Za pobraniem, należność pobiera pracownik firmy kurierskiej;

- Przy odbiorze osobistym w naszym magazynie pod adresem : ul. Rejtana 53a , 35-326 Rzeszów ; Respan pokój 221.

Bezpiecznym, szybkim przelewem obsługiwanym za pośrednictwem Polskie e-płatności, który realizuje rozliczenia transakcji  e-przelewem lub Blikiem, po wybraniu sposobu płatność nastąpi przekierowanie na zabezpieczone linki płatności Polskie e-płatności.

4. Czy zapłacę przez PayPal ?

Tak, można płacić przez PayPal.

5. Jaki jest przybliżony termin otrzymania zamówienia ze sklepu?

Najczęściej paczka dostarczana jest w ciągu 2 dni od momentu zaksięgowania wpłaty, dotyczy to terenu Polski. Paczki zagraniczne dostarczane są między 5 a 14 dniem w zależności od Państwa docelowego.

6. Jak mogę sprawdzić na jakim etapie wysyłki jest moje zamówienie?

Po nadaniu paczki,‭ ‬na podany przez Klientów adres e-mail,‭ ‬zawsze przesyłamy link do śledzenia przesyłki.‭ ‬Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia,‭ zdarza się, że ‬późnym wieczorem.

7. Czy mogę użyć kilku Kodów Rabatowych w jednym zamówieniu?

Niestety, rabaty nie łączą się ze sobą. W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego Kodu Rabatowego. 

8. Nie widzę pola kodu rabatowego w koszyku.

Pole kodu rabatowego pojawia się na późniejszym etapie składania zamówienia po prawej stronie formularza.

9.Nie otrzymałem Kodu Rabatowego za zapisanie się do newslettera, co zrobić?

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, czasami powiadomienia trafiają do folderu spam. Jeśli nadal nie ma Twojego kodu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 796799977, do kontaktu możesz użyć messengera lub widomości przez Instagram.

10. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Oczywiście produkt zamówiony przez internet można zwrócić w terminie do‭ ‬14‭ ‬dni od dnia otrzymania przesyłki.‭ ‬Zwracany produkt musi posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia.‭ ‬Nie może nosić śladów użytkowania.‭ ‬Produkt należy zwrócić na adres:‭

Virgo Beauty spółka z o.o.

Al. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów

tel. 796799977 / mail: biuro@bffmakeup.pl

Do paczki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie,‭ ‬wraz z danymi,‭ ‬numerem konta do zwrotu należności za produkt.

11. W jakim czasie otrzymam zwrot środków na konto?

Zwrot produktu rozpatrywany jest niezwłocznie po otrzymaniu przez nas towaru. Zwrot płatności realizowany jest nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki ze zwróconym produktem.